Eurovision Song Contest

Japp, såg hela igår. Det brukar jag verkligen inte göra men hade ju inget annat att göra så, :P  Höll på att somna i slutet men det gick bra till slut ändå ;)
Men fan vi hade ju en skit bra låt men ändå så hamnade vi jävligt långt ner på listan. Vad är det frågan om? Så dålig musiksmak har vi väl inte ? :O Yeah, yeah, något konstigt var det där iaf. Men EN 12:a fick vi, :)
                                                                
                                                             image2
Nu är turismerna på Rhodos, vad avundsjuk man kan vara :P
Vi som valde handel får åka till Paris istället, HUR KUL ÄR DET? Vi får åka till ett skit kallt land typ och skit dyrt dessutom medans turismen får åka till Rhodos. Så nu sitter jag här avundsjuk som fan :P Sandra och Elin kommer ju va skit bruna när dom kommer till skolan igen, AH! ;P

Den här veckan tänkte jag att jag skulle få lite gjort. Skulle egentligen göra det förra vekcan men allt sket sej :P
Sen vill jag verkligen träffa Sabina nu asså, var feting länge sen.

Och leka med Propp och Solvej, SAMTIDIGT.!! Haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback