Miss i nassen

Hej mina kära få få bloggläsare! Haahah!
Jag är precis hemkommen från After Work. Var väl trevligt... Åt lite mat, lekte lite lekar (jag min  fegis var inte med på en enda:P) och umgicks. Vet ni vad jag ka göra nu? JO, sätta igång och städa lägenheten. Ser ut som ett bombnedslag och imorgon hinner jag inte. What to do? What to do? Det står inget i mitt hyreskontrakt att jag inte får dammsuga mitt i natten? Plus upp tidigt imorgon bitti. Vad ska jag säga...  Vad gör man när tiden inte räcker till?

Lite har ordnat upp sig sedan igår. Det känns okej, men det är långt ifrån bra. Jag står inte ut med mig själv och jag fattar inte hur jag hamnat i denna sits.
Jag träffade fina Fialotta häromdagen. Jag skäms nästan för hur lång tid det tagit innan jag hälsat på henne och lilla Saga. Hon är verkligen världens goaste människa! Kommer absolut att hälsa på henne oftare nu. Lilla Saga är ju typ världens sötaste bääbis! :D
Jag hatar när folk tar mig för givet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har blivit en av dom värsta sakerna i mitt liv. Varför ska jag umgås med folk som jag mår dåligt av? Jo, för att jag har så svårt att säga nej!
Aja, lägenheten blir inte ren av sig själv. Dags att sätta igång!
Plus jävla fyllon som står utanför mitt fönster och bråkar..... DRAAAA! (Åååh vad jag bara älskar gråbo. Man kommer så nära sina grannar.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback