Kan inte få nog av sushi

Idag har verkligen varti en slappardag. Kollat på Gossip Girl hela dagen och käkat polly. Gjorde faktiskt lite nytta förut. Var tvungen att plocka bort alla ölburkar och dammsuga upp alla popcorn som låg på golvet, haha.
Ikväll ska jag umgås med Erika och Tilda för lite tjejsnack och spelande. Det lär bli super trevligt:)
Jag är så extreeeeemt sugen på sushi idag! Jag är verkligen där en gång i veckan, haha. Plus att det ALLTID är samma tjej som tar betalt. Väntar bara på att hon ska säga "Det gamla vanliga va?". Men vafan, det finns ju inget annat sushiställe så vad ska man göra:)
Nu ska jag ta en dusch och sedan börja fräscha till mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback