Pinsamt!

Gud vad jag skämdes på vägen hem från jobbet idag.

Det har ju snöat jätte mycket under dagen och jag tog bilen till jobbet idag. När det är dags att åka hem så borstar jag av snön från bilen, fram och bak. När jag väl är ute och kör så ramlar ALL SNÖ som har legat på taket ner till framrutan, vilket gör att jag inte kan se ett skit! Helt kolsvart blev det. Ni kan ju tänka vilken panik jag fick när jag kör i ca 50 km/h och helt plötsligt inte ser något. Det är sjuuukt halt ute och jag har inga vinterdäck (MS-däck) samt att det här hände nästan mitt i stan! Det vara bara tvärnit, sätta på varningsblinkers och ur bilen och borsta av snön. Bilkö blev det och jag skämdes ögonen ur mig! Jag har iaf lärt mig en grej av det här... Jag ska ALDRIG glömma att borsta av taket från snö igen!

Och pappa om du läser det här, ett par nya vinterdäck tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback