Tidigt på morgonen

Det händer inte mycket i mitt liv just nu. Det känns som ett hamsterhjul.

Shit vilken lördagskväll det blev, helt galen!
Men en sak är säker, det var sista gången som vi förfestade i min lägenhet. Vi spelade kort på förfesten och jag har ju ett vitt soffbord. När jag skulle ta bort alla vinflaskor, ölburkar och kort o skit dagen efter så är det någon som spillt på bordet över kortleken. Korten sitter fastklistrade på bordet och gick knappt att få bort. Det blev stora svarta märken efter att jag lyckats få bort själva korten och det ser inte klokt ut. Om man spiller så varför torkar man inte bort det på en gång? Suck... Nu är ju bordet förstört. Sånt kan göra mig skit sur, allra helst när bordet är nytt!!!

Nej, nu ska jag börja ännu en ny dag på mitt jobb. Man kommer hit glad och på bra humör, det slutar alltid med att man blir irriterad och går hem på dåligt humör. Vilken inställning man har....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback