Snabb uppdatering om dagen

Jag köpte en massa blommor igår och satt upp lite varstans i lägenheten. Förut var det tomt vid tv-bänken o på hyllan över, nu ser det lite mer hemtrevligt ut. Jag hoppas nu att jag lyckas hålla blommorna i livet i mer än en  vecka den här gången.

Jag fick reda på idag också att jag måste leta nytt boende. Panik känner jag!!!! Jag som trivs jätte bra här... :( Hoppas jag lyckas hitta någon minst lika bra lägenhet.

Jenny var på besök idag och vi åt lite sushi. Har ätit sushi tre gånger nu på mindre än en vecka. Nu får det vara nog ett tag, haha! Vi snackade lite skit och bestämde lite planer inför lördag. Jag ska laga lite käk till oss och sen blir det vin till det! Eller mycket... ;) Det blir antagligen vidare till krogen därefter.

Imorgon blir det att förlänga fransarna hos Jenny också. Var egentligen meningen att jag skulle skjuta upp det men eeeeh... blev inte riktigt så! Jenny är så tålmodig haha:)

Jag pratade nyss med Patrik på facebook också. Jag kom just på hur mycket jag saknar honom! Tycker det är dags att han kommer hem nu och livar upp ön litegrann. Han behövs i min omgivning!


Här är en bild på hur det ser ut nu. Tänk på att det var helt tomt förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback