Min nya stora spegel

Jag är så glad att jag har fått in min nya stora spegel till stan. Både på gråbo, signalen och nu på bingan så har jag bara haft badrumsskåpets spegel. Om man vill se hur man ser ut i kläderna så får man ju hoppa eller stå på toaletten för att kunna se någorlunda iaf, haha!



Så smal som möjligt ba! Det är min tomma lägenhet i bakgrunden. Har inte fått dom nya möblerna än. Så sängen och tvn är det enda som jag har. Men på fredag, då jävlar. Då kommer soffan och det:) Då blir det andra bullar. Jag har säkert skrivit tidigare att det är Liselotts lägenhet. Det känns fortfarande som att jag bara är här och väntar på att hon ska komma hem.


Vet ni vad jag ska vara duktig och göra nu? Ut och gå. Lååååååååångt. Jag får sådan ångest av att sitta hemma här utan att ha något att göra. Och när jag kommer hem ska jag berätta om mitt fåröäventyr.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh men ge mig!! Jag vill oxå ha en sån stor spegel.. wtf!

2011-09-27 @ 20:20:45
URL: http://trettondemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback