Överraskningsfesten, så slöt det...

Måste ju berätta lite om helgen. Vi åkte ut till Västerhejde och hade en liten överraskningsfest för Ida. Hon hade väl sina aningar men det verkade som att hon blev glad iaf. Dom hade planerat in femkamp med finskfylla och skattjakt och lite grejer. Det var riktigt roligt faktiskt, haha :) Jonas granne hade även fest på andra sidan häcken så jag och Patrik smög in där en liten stund. För att komma in där så var man tvungen att hoppa över ett stängsel. Jag har ju så långa ben så för mig var det inget problem med att komma över. Svårare var det för Patrik att komma över. Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge, fyfan vad roligt det var. Det slöt med att han ramlade över stängslet och hans byxor gick sönder, hahah! Sen vart det massa bråk och tjafs så jag bestämde mig för att åka hem istället. Det hade tydligen blivit mycket värre senare på kvällskvisten med. Så synd för en fest som började så bra...




Här har vi gänget. Förutom Ida som tar kortet. Snodde bilden från Jonas fb förresten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback