Överraskning

Ikväll är det överraskningsfest för Ida i Västerhejde. Jag är säker på att Ida inte läser min blogg därför avslöjar jag denna hemlighet. Det ska bli roligt att träffa henne igen. Däremot är jag inte ett dugg sugen på tjo o tjim och fest... Jag vet precis varför men jag hoppas att det gör över snart. Ska göra allt jag kan för att bli en aning taggad. Tänker inte va neggopeggo ikväll så därför skriver jag av mig på bloggen. Jag har väl inget annat o gnälla på...

Dagen i allmänt har vart bra. Var hemma i roma och solade och sedan åkte vi in till stan igen så följde med och handlade lite. O nu sitter jag här hemma. Mamma tvingade mig att klippa gräset igår också. Det tog fan flera timmar och jag har aldrig vart mer slut... Ont i händerna och skit mycket skavsår på fötterna typ. Sen har jag inge plåster heller. Aaaaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback