It's just a game

Jag känner mig lite elak och jag får lite lite dåligt samvete. Samtidigt är det rätt kul att ha dom på sträckbänken. Nej här spelar man inte svår inte... ;) It's just a game.

Jag tänkte att jag skulle ta det lugnt ikväll men känner redan nu att jag är rastlös. Har packat det mesta för flytten (det som jag inte använder.) Imorgon åker det mesta ut till roma men kommer ännu ha kvar kläder osv som åker till den nya lägenheten nästa vecka. I höst får vi se vart jag hamnar. Har kanske en tvåa på gång vid säve. HOPPAS JAG :) Det hade vart perfekt! Har alltid önskat mig en tvåa :)

Imorgon kväll var min plan att ta ett glas med Linnsan men hon är så dålig på att svara så får väl se vad det blir. Vilket betyder att jag kommer ringa dig snart Linn :) Josefine har ju kommit hem nu också. Jag hoppas på en trippeldate!

Skönt! Nu behöver jag inte akta mig för vad jag kastar ur mig på bloggen längre :) Tänka innan du pratar är inget för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback