Vårsol

Blir man inte glad av detta väder så säg! Det är supervarmt ute idag och solen skiner. Jag vill börja använda min skinnjacka snart:) Då kan man säga att det är vår.

I helgen är det hela hallen. Jag vet inte om jag är så sugen egentligen. Kan ju vara kul att göra nått annat än att gå ut i Visby om inte annat. Lite bondfest som jag kallar det! Har inte lust med nånting egentligen varför vet jag inte men känns bara som att musten har sugits ur mej.

Jag kan inte låta bli men jag blir bara så irriterad. Jag längtar till när folk fattar vem du egentligen är...

Lite blandade känslor idag, haha! Glad över att våren är på väg, less på min egen planering och irriterad över småsaker som händer hela tiden. När man tror att man är problemfri så skapas det alltid nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback