Världens snorigaste näsa

Vaknade upp i morse med världens snorigaste näsa! Vart fan kom det ifrån? Bara så där helt plötsligt dyker det upp. Och det enda jag gjort idag är typ o nysa, haha. Nåra på jobbet kommenterade det till och med.  Kan det vara pollen? Undrar om jag är allergisk mot det.. Hmm. Nej nu ska jag inte leka hypkondriker (stavning?) det är säkert en helt vanlig hederlig förkylning helt enkelt. Ska lägga mej i sängen med en påse maränger som jag köpte för några dagar sen. Tjipp!


Just det, jag pratar med Linnsan om att åka ner och hälsa på henne i Barcelona. Ååh hade vart så underbart kul! MEN... fy så läskigt att åka ner dit helt helt själv. Men ett till MEN... Någon gång måste man ju faktikst ta sig i kragen och våga göra nått ensam. Hela vägen ända till Barcelona:) Ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOOOMMM IIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEN, DU VÅGAR!!! Kom igen bästaste Sandra, få tummen ur för i helvete!:D

2011-03-30 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback