Jag lär mig inte av mina misstag

Jaahapp, som jag skrivit många gånger förr så brukar jag ju klippa min ligg själv och det blir ALDRIG bra. Varje gång så slutar det med att jag har något centimeters bebishår kvar. Och ikväll var det dags igen. Jag tänkte att den behövde bli bara lite lite pytte lite kortare. Så tog saxen och skulle bara fixa lite lite.. Jag tänkte tillochmed att nu får jag INTE klippa för kort och så måste jag klippa snett för luggen är ju sne. Ja och nu sitter jag här än en gång med en för kort lugg som jag måste ha uppsatt... Suck. Jag lär mig aldrig av mina misstag.


Jag saknar verkligen Linn. Det märks att hon inte är hemma. Min frisör, min promenadkompispåförmiddagen, min psykolog, min kärleksdoktor, min bbvän, min drickavinosjungasingstarkompis, min sushikompis,... haha aj nu kan jag inte komma på mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh bebis då! En öppen inbjudan ligger för dig att komma ner hit!

2011-03-23 @ 20:47:27
URL: http://linnelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback