Aj såg ni big brother igår?

Aj såg ni BigBrother igår? Det är typ min första fråga till dom på jobbet, haha. Men igår var det riktigt snuskigt. Dom har ju typ tagit in tre tjejer som ska tillfredsställa killarna. Oh my att dom gjorde. Jag skäms typ lite när dom håller på så där, vågade knappt titta. Haha! Satt och chattade med Linnsan samtidigt och skulle berätta vad snuskiga dom är. Men hon bad mej hålla tyst. Hon kan ju inte se det förens dagen efter. Nästan pinsamt hur besatt man är av bb:)


Jag var uppe skit tidigt imorse. När jag sminkat mig, valt kläder (haha ja jag väljer kläderna noggrant nästan varenda morgon ;)) så var jag skit rastlös. Var en hel halvtimma tills jag var tvungen o åka iväg så jag hann faktiskt diska lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback