Rastlös tjej, hej!

Här har ni en rastlös tjej!

Imorgon bär det faktikst av mot anga för lite firande av Jannica. (Pappas tjej) Hoppas hon blir glad av presenterna vi köpt.

Nu är frågan vad man ska göra resten av veckan. Jag måste spara pengarna jag har kvar till v. 29. Och NEJ! Det är inte för att jag ska spendera allt på  stockholmsveckan utan för att jag åker faktikst upp till sthlm då och vill gärna shoppa loss lite ;) Stockholmsveckan vill jag helst inte vistas i stan alls. GUD så mycket folk det brukar va. Dessutom blir jag lite smått irriterad på folk som inte tar hänsyn till andra. Störst, bäst och vackrast tydligen. Nej, sånt går jag inte med på. Inte för att gotlänningar är dom trevligaste heller men då har dom fan inte träffat mig än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback