Jag kan inte få nog av sommaren

Ska göra en snabb update. Helgen har varit grym! Var i baju först på middag sen åkte jag vidare till Henkes och Remis födelsedagsfest. Riktigt trevligt även fast jag kom lite sent och fick dricka ikapp lite ;) Imorgon blir det en tripp till sthlm med Jannica och ungarna. Sen är min semester nästan slut. :( Varför går tiden så fort när man har roligt?


Fortfarande vet jag vart jag står i hela situationen medans du verkar vara ute efter något helt annat. Jag bryr mig inte ett dugg om dig! Du är som luft för mig...

Jag kan verkligen inte få nog av sommaren. Jag vill bara ha mer mer mer! Mer utekvällar och rosévin. Låt sommaren aldrig ta slut :) Halva sommaren har gått och jag känner mig sjukt nöjd. Jag hoppas att resten av sommaren blir minst lika bra.

Jag har redan planer med Erika när jag kommer hem på fredag igen :) Längtar redan för jag vet att det kommer bli awesome!


Skit snygg bild på mig och henke i lördags, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback