Full fart

NU har jag vart så dålig på att uppdatera igen.

Var ju i sthlm med Jannica och barnen i veckan. Gröna Lund, shopping och lite..

I helgen har det vart full fart. I fredags så kom jag hem med båten rätt sent så hann typ inte sminka mig eller fixa håret knappt. Såg rent ut sagt för jävlig ut, haha. Jag och Tilda och några raggade upp nån random kille på väg ner till stan som skjutsade oss ner till innerstan. Därefter så mötte vi upp Jesper o co och sen satt vi oss på bolaget. Träffade ganska mycket nytt folk. Det är ju alltid trevligt... Om dom inte är hjärndöda vill säga haha..
Lördagen blev inte heller lugn. Jag gick hem till Erika och satt och förfesta lite. Oskar kom förbi och sen åkte vi alla till Tofta för att se på pumpbolaget :) Det vart aaaaas kul! Dansade som aldrig förr och träffade på en massa folk man kände till. Mina skor blev totalt förstörda efter kvällen och när jag kom hem så vart det en hel sandlåda i dom också. Inte så smart att ha klackisar på en sandstrand kanske!

Jag började jobba i måndags igen. Det vart sådär faktikst men jag måste erkänna att det var rätt skönt att komma tillbaka och få rutin på livet igen :) Bara för att man jobbar så behöver det ju inte betyda att man ska gå miste om allt roligt som händer i sommar. Söndags åkte jag ut till Tilda igen och åt pizza och sedan drog vi vidare en sväng på stan.
Måndags så spelade Björn Rosenström på HP. Det var jag bara tvungen att se. Björn Rosenström är ju lika bra nu som då ;) Dock blev det en tidig kväll för det var ALLDELES FÖR MYCKET FOLK. Blev tokig på allt knuffande.

Imorgon blir det en sväng ut till slite. Kvittakvällen (hette det så?) är då. Det är iaf en bilutställning :) Det blir jag och Tilda då med. Och lilla Klara som följer med :)

Långt inlägg men nu har ni fått en uppdatering på dom senaste dagarna.


Jenny, jag och Tilda från i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback