Uppdatering

Jag har inte skrivit på skit länge känns det som. Var hemma hos Malte i lördags för att han fyllde år. Det blev en superduper kul kväll:) Det tråkiga var ju att det alltid ska bli tjafs. Skönt o slippa krogen för en gångs skull o köra hemmafest. Blev en liten efterfest här efteråt när vi drog in till stan. O Tilids va så rolig hon vart skit sur för att vi snackade om mat för att hon mådde illa, haha! Höll på o garva ihjäl mej! O föresten, hade glömt att rysken posten fanns men kom ihåg det igen i lördags. Aj herregud. Med lite vin känner man sej som 15 igen;) För att göra det hela kort, det vart en bra kväll.


Idag o igår har jag känt mej helt matt i kroppen känts som att jga har haft feber. Jag VILL inte bli sjuk. Jag har inte tid med det, jag har massor av saker att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback