Försäkringsförmedlare

Jag har grävt ner mej i plugg nästan hela kvällen igår. Jag ska bli försäkringsförmedlare. Visst låter det proffsigt? Men det var svårare än jag trodde och slutprovet är om drygt en vecka. Det blir bara plugg en vecka framöver då. Då vet ni vart ni hittar mej, framför datorn med massa plugg.

Vad glad jag känner mej idag. Jag har verkligen vaknat på rätt sida. Måste vara för att jag haft bra sällskap, solen skiner och det snart är fredag:)

Fyfan min bil ville inte starta i morse. Eller snarare det gick inte att vrida om nycklen ens. Och otekniska jag fattade ju ingenting. Slöt med att jag ringde Angelica o fick skjuts med henne till jobbet. Sen ringer jag såklart pappsen och frågar om nyckelhålet har fryst eller vaddå, haha! Men nej då är det bara rattlåset som gått i så man var tvungen o vrida på ratten o nyckeln samtidigt. Haah ofta jag visste det? Kände mej ju en aning dum. Men jaja, får se det positivt. Det är iaf inge fel på den;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback