Min lugna helg blev helt tvärtom

Min lugna helg blev verkligen helt tvärtom. I fredags så lekte jag med Matilda och sen var vi så rastlösa så det blev att vi satt hemma hos mej och drack lite. Sen kom Magnus o co förbi och lite senare dök Malte och dom upp med. Det var fullt hus i min lilla etta. På lördagen så var det lite kalas hemma hos Pappsen och resten av folket:) Åt lite mat och sen var det vidare in till Linnsan som också fyllde år. Vart skit förbannad på brorsan för att han åkte med mitt alkohol. Men det ordnade sej ändå., fick nå flädersprit av pappsen, haha. Det var meningen att jag inte skulle till krogen för jag var verkligen pank. Men så blev det ju inte. Men det var riktigt kul ändå:) Även fast det var lite sävefest över det hela. Eller ganska mycket föresten, fulla små brudar och stökiga fjortiskillar. Jag trodde också att jag hade tappat mitt kort i lördagskväll. Det var ju liksom inga pengar på det men ändå. Så jag ringde och spärrade det igår kväll. Idag när jag kommer ner till bilen så ligger det ju där. Alltså va fan, haha. Då är man ju rätt blåst.

Jag ska ladda upp bilderna ikväll med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback