Trött eftermiddag.

Vet ni hur dags jag började i morse? Jo kl sex! Blev rätt förvånad över att jag ens kom upp ur sängen. Men jag var här o får snart gå hem. Då blir det en liten simningstur med Fialotta sen ska jag faktikst sova, haha! Blir så himla trött så här på eftermiddagen. Men jag skulle kunna jobba så här jämt. Guud så skönt att sluta kl tre.

Igår var det alla-hjärtans-dag (Om det är någon som missat det?) Det var första gången någonsin som jag faktikst inte firade det eller gjorde något av den dagen överhuvudtaget.


Alltså herregud vad det ser ut i min lägenhet. Det står matrester sen i helgen framme, sprit, öl, cider och vin flaskor o massa från i helgen. Det värsta är ju att det är smuligt över hela golvet. Ingen som ska hem till mig den senaste tiden i alla fall så det är väl ingen brådska... Men ändå. Jävligt äckligt är det. Har till och med ställt in lite disk i ugnen för att det inte ska se för jävligt ut. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback