Underbara fredag

Jahapp. Jag hade glömt att jag började halv nio idag så gick ju upp i vanlig tid ändå. Skulle ju se filmen "Im a Legend" igår men som vanligt somnar jag alltid så fort man sätter på en film.


Underbara fredag är äntligen här. Det kommer bli en lugn helg. Förutom att Linnsan fyller år imorgon då:) Snart drar hon ju oxå. I 3 månader. Till Barcelona. I 3 månader!!!!!! Jag har funderat på det där och jag får väl stå ut med det. Hon kommer ju hem snart igen:) Lagom till sommaren. Kan ju inte tvinga henne till att va hemma precis;) Jag är också lite avis på att hon verkligen vågar. Jävligt modigt :)

Jag och mamma var och kollade på två lägenheter igår. Eller lägenheter kan man inte kalla det. Det ena va en övervåning med 3 rum och inget kök. Den andra var en liten liten källare, gick knappt att röra sig. Aj huuuuh! Jag vill bo kvar i min lägenhet som jag har nu. Varför kan inte det gå liksom? Nej för dom jävla satans turisterna som alla ska hyra ut till. Åk hem! Men dom snygga killarna kan ju va kvar ;)



En gammal bild från min gamla lägenhet i innerstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback