Min fullspäckade helg.

Har vart en fullspäckad helg verkligen. Känns knappt som att det har vart helg, den har gått så fort. I fredags så blev det typ lite spontant en utekväll med Liselottan. Vi mötte upp Adam och Jonas och sen drog vi ner till munken. Det vart rätt värdelöst, det var inte så mycket folk o sen var jag inte så där supertaggad heller. Det vart typ bättre hemma hos Liselottan när vi satt o snackade massa skit :)

Lördagen så vart jag rätt död men Tildis kom in till stan o så blev det en två dagars. Vi satt hemma hos Elias en stund och sen drog vi vidare till nån som jag inte kommer ihåg namnet på. Vart en skit rolig kväll till slut. Jag gjorde nog bort mig riktigt rejält där ett par gånger. Jag tror nästan alla var lika fulla så förhoppnigsvis var det ingen som märkte eller tänkte på det ;) Nu ska jag ha uppehåll med alkoholen ett tag. Orkar inte va bakis och sedan kostar det pengar och man får ju ingenting gjort heller. Sen har jag ju slått vad här nu. Jag ska nämligen få min lägenhet städad ;)


"Han är så oförstörd" Haha det var det roligaste Liselotte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback