Lasse Stefanz

Har sovit 3 och en halvtimma i natt och här sitter jag på jobbet. Om jag är trött? Nej, inte just nu men kommer nog bli det om någon timma. Jag var ju som sagt chaffis igår ut till Eke. Körde på pappa och Jannica och deras vänner. När vi skulle åka dit så antog alla att jag visste vägen dit så till slut hamnade vi i Närshamn?? Oups.. Inte riktigt rätt. Körde fel med två mil ungefär haha..

Väl därute så började Lasse Stefanz spela. Gud jag visste inte en enda låt. Men stod och gungade med för att det skulle se bra ut. När det är så kallad "dans" ute på landet så måste jag säga att det är mycket värre än att va i stan på krogen. Gamla fyllkärringar och fullgubbar som knuffas (HÅRT!!!!), går utan att se sig för, spiller dricka osv. Herregud säger jag bara. Vuxna människor kan tydligen inte bete sig.

Jag och Jannica stod typ framme vid scenen en stor del av kvällen. Jannica är ju helt besatt av Lasse Stefanz haha. Och hon däremot, kan varenda låt! Medans hon stod och sjöng, tjoade och dansade så stod jag och spanade in trummisen. DAMN, vad snygg han var! Han kan väl ha vart runt 40 år. Hade absolut inte tackat nej till honom. *Dreggel, dreggel*

Sen måste jag ju säga också att jag kände mig som ett stycke kött där ute i Eke. Jag har aldrig någonsin fått så mycket uppmärksamhet på en och samma kväll. Under loppet av kanske 15 min framme vid scenen så kommer 7 olika killar fram till mig. (Jo, jag började räkna efter dom första två, haha) Sen under hela kvällens gång fick jag inte vara ifred. Inte ens när jag stod och pratade med pappa! Killarna var allt från 18 år upp till 65 år, haha. Naj, ingen av dom fick en chans ;)



Trummiskillen har jag ringat in ;) Het som tusan. Han är dock snyggare med keps på sig.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Va fan Sandra han ser ju ut o va över 50 :p

2011-08-20 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback