Gym? Oh my

Jag skulle egentligen ha hämtat min bil idag men pappsen skulle låna den någon dag till. Inte för att det går nöd på mig direkt. Har ju min roooosa cykel :) Så i brist på annat så värmer jag upp en varma koppen och sätter på ett scrubs avsnitt.

Justdet, Linn har fått för sig att vi ska börja träna också. Oh my! Ska jag va ärlig så säger min kropp att jag MÅSTE börja träna. But i hate it! Jag är så fruktansvärt ful när jag tränar. Klumpig är det rätta ordet. Kan man inte bara sluta äta? Inte så hälsosamt kanske. Så ja Linn, du kommer få tjata på mig och draaaaaaa mig till närmaste gym ;) Kom ihåg att vi måste ta ett gym där det inte finns en enda snygg kille. När vi är vältränade så byter vi. Okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback