Aldrig mer Alias mot Liselottan!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Känner mig så duktig när jag lagar mat. Har inte blivit så ofta på senaste tiden nämligen, men nu känns det som att jag måste för att jag snart är pank, haha. Lite för många skor den här månaden känner jag.

Pratar med Malte också. Han har ju vart utan tele hela sommaren så har ju typ inte snackat med han på huuuuuuur länge som helst. Aja, vi ska iaf ses i veckan så får jag uppdatera honom lite och tvärtom.

Måste nästan berätta lite om helgen också. I fredags så hämtade Liselottan upp mig och så åkte vi hem till Johan. Spelade Alias (Jag förlorade!!!!!!!!!!!!!!!!!). Jag ska iaf ALDRIG spela Alias med Liselott igen. Eller jo, bara om jag är på hennes lag :) haha. Hon är helt tokig på det där. Sen kom Linn förbi också. Senare så drog dom andra till munken men jag och Linn besökte Kharma och sen Surfers så det vart en rätt lugn kväll.
I lördags var det egentligen tänkt att jag skulle åka ut till Roen till Patrik, Henke och co men dom bestämde sig för att åka in till stan efter dom spelat klart så då ville jag inte heller dit. Eller nej inte stan... En dans i vall, hahahha! Tur man stannade i stan det har blivit lite gubbvarning på dom. ;)

Jag har ångest för att sommaren är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback