Valborg

Jag blir irriterad på folk som alltid tar allting för givet.

Nu väntar jag på Liselotte och Jonas. Vi ska åka o se på rally en sväng. Ska spana på alla killar... Eeeh bilar menar jag såklart ;)

Ikväll blir det lite grillning och lite vin på det med Erika och co. Är inte riktigt klart vart vi ska vara någonstans än. Grillningen är iaf bestämt och det ska bli så jävla gott. Riktig sommarkänsla. Det är ju idag man firar att våren är kommen :)

Fick lite sällskap igår mitt i natten, haha. Det är ju alltid trevligt:) Kul att vi vaknade imorse och trodde att klockan var runt 10 o så var den bara 06.30. Det var bara att försöka somna om igen det. Nu är jag ju super trött istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback