HTC Incredible S

Eftersom jag inte riktigt litar på min mobil för att den helt plötsligt inte ville fungera i helgen så är det dags för något nytt. Nu fungerar den ju iofs någorlunda men man vet aldrig... Den går fortfarande in på saker av sig självt och när jag ska ringa upp någon ringer den alltid upp personen i kontaktlistan under. Lite små jobbigt. Garantin har gått ut och det blir för dyrt att laga den då det minst kommer att kosta 500:- har jag fått besked om. Sen vet man ju inte hur mkt det blir. Så nej, känns som att det inte är någon idé.

Självklart vill man ju ha en ny telefon med. Jag har hittat den perfekta, den är så jävla snygg! Frågan är bara om jag vågar beställa den. Jag som brukar va jävligt bra på att tappa mina telefoner. (Kanske därför inte min tele fungerar nu? Den har råkat ut för mycket kan jag säga.) Egentligen skulle man satsa på en jävla skit telefon;)

Gud vad köpgalen man blir när man precis har fått lön! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback