Fyllesms

Haha gud, läste alla sms som jag skickat i lördags. Brukar annars bara radera dom på en gång så slipper man å ångest när man väl läser dom :p Jag blir tydligen jävligt gnällig och tjatig när jag fått lite vin i mej och inte får som jag vill.  Typiskt tjej beteende ;)


Mina nya skor som jag fick för mej att använda i lördags har blivit super skitiga. Dom är mer bruna än svarta efter att ha gått i typ en hage med bara massa geggamojja. Smart tänkt! Ett litet I-landsproblem som jag tänkte dela med mej av.


Idag fick jag höra en sak som fick mej att fundera, att jag tydligen är väldigt osäker och behöver tro mer på mej själv. Det är ingenting som jag har tänkt på innan men någonting som jag nog måste börja göra. Spela säker kan man alltid göra men att va det är en annan sak... En sak som jag tar till mej av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback