Vad fan är ditt problem?

Igår blev det en sväng till Tingstäde med fialotta. Det var tänkt att vi skulle till Rute men åkte in till stan istället. Hade jag stannat kvar där hade jag nog fan blitt tokig! Åkte in till Liselotte och Matilda på en förfest vid gråbo, drog sen ner till munken. Fan vilken kö! Vi kom in typ vid ett o betalade en jävla massa pengar i inträde. Verkligen inte värt det. Nästa helg är det ju GGN, jag är riktigt taggad. Får köra hårt då istället. Vi ska ju ha en liten förfest med växeln innan så det lär ju bli kul :)

Idag har jag inte fått mycket gjort alltså. Snacka om att dagen blir helt förstörd dagen efter när man är ute o dricker en kväll. '


Jag undrar vad fan ditt problem är? Hur kan en människa va så jävla dum i huvudet? Jag hoppas att jag aldrig någonsin kommer behöva umgås med dej igen, eller träffa dej. Men det är ju såklart inte möjligt eftersom vi har samma umgängeskrets nu. Suck... Det är fortfarande ett mysterium hur någon kan tycka om dej och att du ens har vänner. Jag spyr på dej alltså! Tur att det bara finns en av dej, det dåliga är att du drar ner alla andra i samma skit som du. Dom fattar väl inte bättre. Det är inte några snälla ord men det förtjänar du fan inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback