Jag dööööööör!

Jag är snorig o hostig så jag dör. Kom o ta hand om mej! Efter helgens bravader kan man väl inte säga annat. Nej, nu ska jag inte va så där överdriven som killar när dom är förkylda. Va fan dom tror ju typ seriöst att dom ska dö när dom blir lite snoriga.. Haha! Jag skyller allt på lördagen. Vart en JÄVLIGT hård kväll till sist.
Började hemma hos Sabina o Kjellis med lite folk. Det största samtalsämnet under hela kvällen var ju typ Jennies sillisar. Tror vi alla blev lite avis för att hon hade snyggast tuttar av alla tjejerna :p
Vi drog ner till Kharma efter en stund. Jag kan säga att det var ju inge drag där förens vi kom! Frågan är om vi gjorde bort oss eller om vi lättade upp stämmningen? Det sistnämnda gissar jag på ;)

Efter den här dagen har jag inga förutfattade meningar om nån! Shit vilken dag det har varit. Både positivt o negativt.

Kommentarer
Postat av: jennie jones

Haha mongo! :D

2010-10-23 @ 22:19:15
URL: http://finest.se/Jenniehagman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback