Sommarvärme är det bästa.

Gud vad härligt det är med sommarvärme. Man blir på så mycket bättre humör :) Lite surt att man sitter inomhus bara och inte kan sola! Sen på helgerna är det klart att det är

Igår hade jag en date med fialotta. Vi tog en milkshake på McDonalds, pratade, drog till bolaget åt henne, gick en sväng till Norrgatt för att hälsa på Linnsan. Fialotta missade bussen oxå. Haha. Det roliga var att hon sa innan att "bara för att jag hatar att åka buss kommer jag säkert missa den.". Hennes bil är paj! Och JA det var precis vad hon gjorde :p. Aja vi gick en promenad i östergravar (med två systemetpåsar fulla med alkohol) och såklart möter vi polisen. Att dom alltid ska krångla.  Men nu var vi faktiskt lagliga så fick behålla det. Annat var det när man var 15, haha! Så vi fick en trevlig pratstund med polytyterna istället.

Ikväll blir det kubbspel och grillning hemma hos Alex. Det blir supertrevligt tror jag. Ska inte ut för ska flytta på lördag morgon. Sen ska Ida ha fest där på kvällen så vet inte riktigt hur jag ska göra med alla grejer, får ställa in dom i garderoben så länge eller något.


Just det, Idis fyller år idag. :) Congrats till henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback