Pumpbolaget.

Igår blev det först för fest hos en som linn och david kände, sen drog jag och Jenny ner till pumpbolaget. Var faktikst himla kul :D Fattar inte att jag alltid ska ramla på dansgolvet? Hur dansar jag? Sen blev det en repris i nättras., haha och nej det blev inte samma som förra gången. Som tur var! Hahah då hade jag tamejfan sagt ifrån, men tur att det inte hände igen.. MYS!n Sen lekte jag med Andre en stund. Vi kollade på tv som jag ändå gjort hela dagen sen åkte vi o drog en drive in på max och åkte ut till hällarna, tror jag det heter. Skit läskiga klippor, sen kastade vi lite sten oxå ifall nån tycker det är intressant att veta.. Tyckte lite synd om Henke igår för att han aldrig får ligga enligt honom. Skit kul för han var jätte ledsen av att ingen raggade på honom.. Hahah, stackarn! Men idag hade det tydligen gått över :P Killar är lite roliga ibland asså .. Nej nu ska jag sluta yra och sova!

Kommentarer
Postat av: Nierie

Haha inge badkar? :P ja lilla henke :( tyckte så synd om han...

2010-05-09 @ 23:58:05
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback