Jobbet

Idag har vart en hemsk dag på jobbet! Alla som ringer hit idag är svin arga. En kallade mej störd och det ena och det andra, en annan började gråta, den tredje skulle polisanmäla mej och skällde ut mej i 10 min ungefär. (Hon ville veta vem som ringt henne vilket man inte kan se i växeln)  Jätte kul! Jag blev så arg att jag skakade! Man får ju inte säga något tillbaka, men till slut brister det. (Eller brister och brister jag sa att "du måste förstå vad jag säger!")  Och jävlar då blev hon ännu argare och skulle polisanmäla mej och jag var det ena och det andra. Då tännkte jag att jag skulle be nån av cheferna ringa upp henne så hon blir tyst men nej då ville hon inte lämna ut namn eller telenr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback