Hemkommen från en nykter ladies night.

Precis hemkommen från ännu en tjejkväll. Börjar få riktigt ont i käkarna av flera dagars skrattande här.. Vi hade då paketutdelning. Vi spelade om paketen. Sabina vann tre och ida ett, jag och jenny fick INGET. Men Sabina var ju snäll som tur var så vi fick varsitt :). Vi spelade Våghals oxå, NYKTRA! Var lite småläskigt måste jag säga :p Men måste säga att det är jätte skönt att vara hemma tidigt och nykter. Jag är jävligt trött på vin.


Imorgon ska jag och Patrik åka på loppmarknad. Vet inte vad han skulle göra där men jag ska iaf kolla efter en cykel. En gammal skrothög duger bra! Skit bra när man ska på krogen. Har ju blivit av med ett antal cyklar i mina år. Fast iofs dom var ju oxå snodda men va fan.. :p Känns lite purket ändå att bli av med en cykel. Synden straffar sej själv eller vad heter det?


På söndag kanske det blir en utflykt. :)


Ehm är det hockey ikväll? Sverige eller? Känns som att man måste ha lite koll på det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback