Brun och fin.

Har precis varit och solat och blev jätte brun! Iaf på magen och neråt, sen ansiktet är jag knallröd men det gälls inte. Imorgon får vi lägenheten! Alltså helt sjukt att det gick så snabbt. Jag ska vänta ett par veckor med att flytta så Ida får vara ensam ett tag där, men sen då jävlar ;)

Känner mej duktig idag. Skönt när man slutar tidigt man hinner med så mycket. Har plockat upp hela min garderob från golvet och lagt in det där igen, lagat mat, diskat..

Alltså fyyyfan, har på tvn samtidigt med Dating in the dark. Jag dööör för det är så jävla pinsamt. Han typ skakar huvet mellan hennes bröst! Alltså hahahah...

Imorn är det sista dagen, sen är jag ledig fem dagar!!!! O efter jobbet blir det att träffa Ida och hämta en nyckel och lite med lägenheten:)


Åh föresten så ska jag upp till stockholmo snart till Sofie, hon behöver någon att klippa:) Fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback