Vilken helg!

Oj vilken helg det har varit. Personalfest i fredags och det var sjukt kul! Först blev det mat och drickande, efter det bar det av till munken. Vi dansade som dårar och det var sjukt kul. Och jag har blivit heeeeelt förälskad oxå ;) Därefter var vi några stycken som drog på efterfest på jobbet i fikarummet. Haha.. Fick ta hand om liselottan oxå ;P
Igår firades fialotta för att hon snart fyller 20. Tog mej ut till Tingstäde och föfestade och åt smörgåstårta. Stackars fialotta och jesper som nog fick städa en hel del idag. Vi gick sen in på hp5 men faaan vad tråkigt det var där. Bara tjejer under 20.. Mm, super roligt. Så gick en sväng till olearys istället. När vi skulle dra hem så försökte jesper då para ihop mej med taxichaffisen. Ehm, det var väl inte av den snyggaste sorten. Så det blir payback på honom! Haha! :P

Tänk vad lätt det är att få som man vill ibland ;)



Aah, fakitkst ärligt talat försöker jag inte bry mej. Visst det kasnke blir snack men va fan jag har min egen vilja och försöker inte bry mej om fördomarna. Ibland vet jag att det går till överdrift. Jag tycker om att göra precis vad jag vill, när jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback