Tvättstugejävel!

Jävla tvättstuga. Tydligen för att tvätta måste man ha en "duttgrej" som vi inte har. Så för tillfället kommer jag inte ens in i tvättstugan. Det är dock inte det största problemet. Det är att mina trosor håller på att ta slut! Nu har jag bara skit fula trosor kvar. Precis såna som man sparar för att man inet vill använda dom. Skulle kalla det mens trosor faktiskt.

Jag sa till fialotta att vi skulle bada i  veckan! Va fan, förra året vi det här laget hade vi badat flera miljoner gånger. (eller jag och hon tittade på :p) Så tänkte att nu är det fan dax. Men... nu har jag ångrat mej! Fan sviiin kallt ute och skulle aldrig sätta min fot i vattnet om det ska fortsätta va så här kallt. Men snart så kan man bada :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha menstrosor, det kallar jag det också, trosorna längst ner som är utslitna och fula och endast används i kris

2010-06-24 @ 13:35:54
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: Nilsfanny

Greetings. This site is so full of information

2011-03-16 @ 08:43:14
URL: http://nilsfanny.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback