Panik över midsommar.

Jag får panik för midsommar. Önskar att alla kunde vart på ett ställe, men nu blir det så mycket att välja på så jag vet inte vart jag ska vara. Det lär ju bli på norr någonstans, har tre ställen att välja på där. Intressant. Jag vill dock inte tälta, fy fan vad det är hemskt. Eller kanske kan stå ut en natt?

Haft sjukt kul i helgen! Sovit as lite så sov 13 timmar i natt. Nu är jag utvilad :)

Jag och fialotta ska bada i veckan. Fialotta kommer inte sätta sin fot i vattnet men jo jag ska tvinga henne. Jävlar vad jag sak tvinga henne! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nää tycker hon dansar roligt, frågan är om hon dansar så med flit eller om hon bara inte kan dansa... Vet du va du ska göra på midsommar då? För jag ska antingen med dig eller hem till Christian :D Men jag vägrar också tälta så om jag är med dig så kan vi sova i bilen (kombi) :)

2010-06-21 @ 18:45:57
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: Jenny

Okej, ja jag får väl se hur jag gör. Jag håller med om att alla borde klämma ihop sig på samma ställe. Vad är det för folk i tingstäde då?

2010-06-21 @ 19:20:08
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback