Svettas på jobbet

Äntligen har jag fått en klok natts sömn. Har alltid fönstret öppet men brukar inte hjälpa så där jätte mycket. Men i nättras var det tydligen svalt. Förutom att jag vaknade varje gång någon stimmade utanför fönstret för att dom antagligen är på väg hem efter en efterfest :P 
Nu befinner jag mej på jobbet och svettas som vanligt. Räknar ut timmarna tills det blir helg. :) Blev dock lite deprimerad när jag såg vädret, ska ju regna i helgen. När man äntligen har tid till att sola och bada så ska det regna. För jävligt!
Ikväll ska jag träffa Josefin och Linn en sväng. Ska väl ta en fika eller något.
Imorgon är det "bajufesten". Så förfest hemma hos pappsen och co sen blir det ner till stranden.
Ska även dra en sväng förbi Linus och Maria och co på förfest, dom skulle tydligen åka traktor och vagn ner haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback