Insektsbett över hela mej!

Jag har insektsbett över hela benen och händerna. Vart kommer det ifrån? Kliar som fan gör det med, det är som myggbett fast mycket mycket mycket mindre och överallt.  Är helt rödprickig över hela benen. Tänkte att det kanske är en insektsbo i min säng. (Eller nåt sånt :P ) Men kunde inte se något. Såå va faaan..


Jag har fixat ny lägenhet :) Såg en annons i morse och ringde på en gång. Först sa hon (hyresvärden) att jag skulle bli uppringd ett tag senare, det blev jag. Då sa hon det att det var JÄTTE många som hade ringt efter mej, men eftersom jag var först fick jag den. En etta på gråbo för 3500 kr i månaden. Litet och perfekt för mej.  Har inte varit och kollat på den än bara, ska göra det imorgon. Men på bilderna är den superfräsch. Hoppas bara på att sängarna tas bort så jag kan ha min egen!  Dock är det inte tills vidare, så i maj får jag börja leta lägenhet IGEN. Det blir den fjärde lägenheten på lite mer än ett år. Så är det när man inte har tillräckligt med dagar inom Gotlandshem. Suck..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback