Dagen igår och hemmakväll idag.

Igår var lyckat faktiskt, först hade jag fan ingen aning om vad jag skulle ha på mej. Så blev tokig! Sen fastnade jag framför datorn, wonder why? ;) Sen så äntligen kommer jg iväg, blir bjuden på mat hemma hos Linn och David, sen drog vi vidare till Sabina, ida och kjell. Spelade spel och och drack. Blev lite sent till slut men sen hamnade vi på lillebror iaf. Glömde min mobil hemma hos Sabina och kjell, så kul att jag var tvungen att dra dit med och hämta den.. Sen iaf drog jag hem. Får oväntat besök som jag slängde ut, haha! Whatever, spotify "lagades" iaf. Patrik och Fredrik ringde sm dårar och försökte få ut mej till vall, glöm säger jag bara! :P Men får se vart man drar ikväll. Sen ringer det annat löst folk och så snackar vi typ skit länge om allt och inget. Kl 5 på morgonen liksom. Aja det slöt med det ena och det andra iaf ;)


Ikväll har jag hyrt lite film som jag ska se, ska laga mat med och sen har jag köpt fett med godis:) Jag får se hur det blir med det, dessutom är jag i roma!



Haha, jag blir som en liten 14-åring igen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback