Vårkänslor som spökar.

Fet lön jag får imorn på kontot ;)

Underbart när solen vart framme idag. Vårkänslorna har börjat spöka. Bara en sak som förstör hela vårkänslegrejen. SNÖN! Jag har aldrig vart så trött på det som nu. Men man får väl göra som alla andra. Stå ut.


Imorn ska jag bege mej till solariet igen. Sköööönt, i love it! Sen blir det en sväng på stan med Linnsan, ska köpa lite behövligheter, höhö. Mitt ordförråd är ju det bästa! ;)

Föresten fick höra en ganska konstig grej idag. Ehm, antingen är det bara rykten som blivit större och större eller så är det väldigt överdrivet. Båda delarna tror jag. Hmm! Vi pratar ju inet ens med varnadra va fan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback