Tur att jag har ett sånt geni till kompis ;)

Har vart ute och käkat med jobbet ikväll. Mycket trevligt var det. Har iaf ätit dom godaste köttbullarna idag ;) Chefen för CD var ju där idag. Så fick en rikskupong på 100 kr samt att vi har en tävling från mars till maj om en 32" platt tv. Fyra stycken som tävlar om den. Antagligen den som säljer mest, så ehm jag ligger nogg illa till. :P Men lite mutor är alltid najs. :)

Imorn blir det en slappar dag, ska köpa med mej lite fruktsallad sen ska jag åka till roma och bara ta det lugnt med mami. Hon brukar alltid bli så trött fort så film blir det nog själv det :P
På lördag är det fest med, stefano blir 25. Blir väl antagligen utgång efter det. :)

Tur att jag har Linn som är ett sånt geni. Har en jacka som det blir som en jävla ankarsle baktill då frågade jag hur jag skulle göra, så geniet sa att på alla "utsvängda" jackor sitter en tråd som man måste ta bort först. Aaaah, då gick det upp ett ljus för mej. Så nu har jag en "ny" jacka som jag köpte för ett halv år sen. Ush, jag är bra dum ibland. Sen mötte vi på en jävla idiot idag. Linn körde mej till jobbet, (snällt, i know:)) så hon kör i innerstan på en väg med bilar parkerade på hela högersidan om oss och fullt med snö på andra sidan. Alltså fanns inte en chans att två bilar skulle kunna mötas där. Men då kommmer ett dumhuvud som prompt ska emellan där och vägrar backa 1 meter för att släppa förbi oss. Aja, svårt att förklara men jävla korkad va hon iaf.


Nu fan ska jag börja lira gitarr på riktigt här, slipper låna brorsans framöver. ;) Har många jag vill kunna! Men så jävla svårt, träning som gäller. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback