Ge mej torsdag förfan!

Nu är jag så pank man bara kan bli. Typ 12 spänn kvar. Två dagar kvar sen blir det fett på kontot ;) Men har mycket utgifter så lär ju inte bli någonting kvar iaf.


Min framtid ser mörk ut, haha. Jag önskar att jag hade hur mycket pengar som helst och bara kunde leva livet utan att tänka på konsekvenserna! Fan vad king det hade vart. (Ja jag vet att jag måste sluta använda ordet king, det låter töntigt)

Jag har en hemlighet. En hemlighet som alla kommer få veta i maj. :) En stoooor hemlighet. Nu är det bara upp till mej att hålla käften. Bara mami och papi får veta :) Och brorsan med då:P. Ni har iiiiiiingen aning om vad det är o det är så kul. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback