Uppesittarkväll

Jag och mamma har precis slagit in ALLA paket. Det blev en hel del och det är helt fullt under julgranen. Sitter också framför Bingolottos uppesittarkväll. Nu ångrar jag att jag inte köpte en bingolott. Det är ju tradition att spela bingolotto dagen innan.


Ojdå.. Mamma kom nyss in till mej och sa att jag visst hade stängt in katten i källaren. Katten hade tydligen jamat skit högt utan att jag hört nått. Aj huh, stackars kisse, haha. Sen säger hon att jag ska släcka och plocka undan efter mej.. Hmm.. Tur man bor själv så att man kan va hur slarvig man vill;)


Idag blev det bestämt att det blir nyår i Sthlm med Jenny. Ska bli skit kul och jag ser verkligen fram emot det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback