Sushi

Du är ju fan desperat så det heter duga! Låt bli ditt äckel.


Vart rätt kul o träffa Patrik igen i lördags. Kände inte sådär jätte många ute i Akebäck men det var kul efter ett par glas... Hehe. Fick en komplimang av en kille som fick mitt självförtroende att höjas rejält. Thanks;) Vi kom aldrig så långt som till krogen men det gör faktikst ingenting, jag hade inte pallat det ändå. Sen kom det några tjejor som man kände till så då kunde man äntligen dansa loss lite:) Alla vet väl att killar inte är så där av ett jätte fan av att dansa runt. :p Slänger upp lite bilder sen, tog faktiskt några få.

Skulle egentligen sett på bandy ikväll men jag orkar verkligen inte. Jag känner mej matt i kroppen o helt slut. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.

Ser fram emot i helgen och nyår. Det ska bli skönt att få komma bort från ön en aning och självklart se hur Jenny har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback