Rastlös och hungrig

Jäääävlar vad många som var inne på min blogg igår. Vad har hänt? O vem vill läsa om mitt yr o mitt tråkiga liv.. Jag är hungrig som en varg! Jag skulle kunna äta vad som helst... nästan. Varför har jag ingen betjänt som lagar mat till mej? Skulle behövt en hemmaman. Någon som städar, lagar mat o bara är så där allmänt snygg så är det jag som tjänar in kosing ;) Måste ju finnas nån frivillig iaf.. Ah juste, jag fick ju faktikst mitt körkort idag. Nu ska jag slänga den jävla boken åt helvitte..

Här har ni en rastlös och hungrig tjej. Tack o hej!


Paket??


Rastlös?


Tjockis?

Kommentarer
Postat av: Solvej

De va på tiden, duktig du är :)

2010-12-27 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback