Mitt STORA problem

Vill ni höra mitt stora problem? Jag hade ett par jeans på mej igår som var lite väl för tighta. Gick o drog i dom hela tiden o då brast ju såklart en sån där "flik" som man har skärpet i så det blev ett stort hål. Det syntes inte som tur var. O som jag sa var dom lite för tighta så det liksom skar in i fettet på höften. Haha.. Idag har jag skit ont i höftbenen o värsta märkena! Jag tror att byxorna har blivit lite för små :( Damn it.. Jag har nog inget att skylla på.. Hur många gånger har jag inte sagt nu att jag måste träna? HAha.. Synd att man inte bara kunde sluta äta i 1-2 dagar o så vips så har man tappat nåra kilon.. Haha nää.. Gymmet är min utväg. Ska höra med Sabina om hon kan gå o gymma med mej. PÅ RIKTIGT ALLTSÅ.


Idag ska jag gå en sväng på stan o sen se lite bandy o ikväll ska jag äta sushi och dricka vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback