Juldagen

Vart en mysig julafton igår. Förutom att snön ställde till det massor. Är fortfarande ute i anga och det ligger väl sisådär 1,5 meter snö på vägen ner till huset. Tur man inte har nån bil på gården och ska ut idag. Åkte med brorsan och han parkerade ute på vägen. Fyfan vilken tur det var, annars hade man varit fast här.

Av alla julklappar jag fick så fick ett presentkort på en tatuering. Äntligen! Jag vet precis vad jag ska tatuera. Kommer bli sjukt snyggt! Tiden är inte förens i April, can´t wait!

Ikväll ska jag festa lite med Patrik och co. Vi ska ut till Akebäck och sen förmodar jag att vi ska ut på krogen senare:)

Nu till den stora frågan, vad fan ska man ha på sej? Jag har massor med kläder men såklart ingenting att ta på mej just ikväll. Alltid samma problem. Hem och rafsa runt i garderoben:)

Vi här hemma har precis ätit det sista av julmaten och ätit upp all knäck samtidigt som vi ser på den senaste Shrek filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback